2009. november 29., vasárnap

Ezmegaz

Hahó!:)

Végre volt időm végigfutni az ötleteken. Az elején az a rajzolt figurát mozgatós dolog tetszik a legjobban:) Megnéztem a nyuszis videót is és áááá:D Meg persze Kata...az elvetemült csirkés ötlet...khm:D Tim Burton munkásságáért pedig odavagyok, úgyhogy a legóanimáción jót derültem:D

Miki, a varázskertes ötletet én magam nem tudnám képviselni ötletsorokkal, mert nekem csak kamerakezelés szempontjából lennének ötleteim, amiket majd a történethez igazíthatnánk, ha majd a többi leányzó megbeszéli a konkrétumokat (vagy még én is beszállok).

Szívesen fotózok, kamerázok majd a varázskertnél is, illetve a csirkés dolognál is, mert Katával már beszéltünk róla. Animációfélén gondolkodtunk, de keddre talán lesznek letisztult tervek is. Hm remélem...

Jaj és Miki, gratulálok az animációdhoz, szerintem nagyon jópofa volt!:) Kár, hogy évről évre egyre kevesebben jönnek el Fehérvászonra.

Bejegyzésem elején említve Tim Burtont, ajánlanék egy kis animációt, amit még ő készített pályafutásának kezdetén...(én imádom:))


Mellesleg egy hasonló hangulatú gyurmás interaktív filmecskét is el tudnék képzelni, csak túlságosan rövid idő áll rendelkezésünkre. Bár ki tudja...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése