2009. november 26., csütörtök

Project - István

István írta...Hát én arra gondoltam hogy hamár ugyis interaktiv , akkor lehetne akár egy játék is ami ugyis olyan népszerü mostanában. Ez nem egy konkrét ötlet, hanem mint egy alap elképzelést vetném fel. Gondolok itt olyanra mint például a miki keresd a nyulat-ja, csak hosszabb meg komolyabban meg lenne csinálva. 
 
1nsaneskater írta...
István ötletéről egy interaktív film/játék jutott eszembe, amit régebben találtam. Rákerestem, de sajnos az eredetit már törölték, úgyhogy csak egy gyengébb Youtube-os változatát találtam meg. http://www.youtube.com/watch?v=5E5-lhm0jQE&feature=related (a videók végén található linkekkel lehet a folytatást kiválasztani)
Anie írta...
ohh, a Narrátort ismerem (Vincent Price), ismerős volt a hangja. :D Nekem tetszik az ötleted, szívesen segítek, agyalok rajta, sőt szerintem mindkét interaktív ötledeted kéne egyszerre megvalósítani. A többieknek üzenem, hogy szeritem mindannyióknak kellene segíteni a másiknak, s nem csak egy ötletet megvalósítani, persze, tudom, ez sok munka, de csapatmunkákról lenne szó. :) Én szívesen fogadok ötleteket a filmtervemhez, hogy hogyan lehetne interaktívvá tenni. Anie
falvay.miklos írta...
Sziasztok! Igen, ez egy nagyon jó példa interaktív filmre. Nem tudom mi az amit ezek alapján te szeretnél csinálni? Az egy jó lehetőség hogy több szereplő van és hol az egyiket hol a másikat lehet követni. De miről szólna a film? Hm?


1 megjegyzés:

  1. Bizony, lehetne! Körül kéne nézni a neten, hogy milyen példák vannak. Ötletelésnek is jó egy ilyen keresgélés. Hajrá!

    miki

    VálaszTörlés