2009. november 19., csütörtök

Project - Konyecowa - (még nincs neve)

Béke emberek!

Oké, tudom, mi a fenének kell nekem minden lehetséges pillanatban beírogatni valamit, és persze, már csak én hiányoztam az egyébként is kaotikus állapotban, tudom, de nem tehetek róla.
A lényeg, hogy a filmötletnek nem igazán lenne semmi mondanivalója. Pech, tudom, de ennek nem hiszem, hogy bármi is lehetne. Mivelhogy az én szívemhez nagyon közel állnak ezek az aranyos kis gyerekeknek való, gonosz humorral telepumpált dolgok, ez ismét megihletett. Lehetne, hogy van egy régi ház, amit felújítanak, és beköltözik egy család. De a házban ezelőtt titokban élt egy kobold (tudjátok, egy pici, zöld ruhás, vörös szakállú ír figura), és még mindig ott leledzik, és nagyon nem tetszik neki egyrészt, hogy felújították a házat, másrészt, hogy beköltöztek. Ezért minden kis csíntalanságot - ami egy kobold fantáziájába belefér - elkövet, hogy kiűzze a háziakat. Jelenleg az interaktivitás céljából mi a koboldunkkal lennénk, és az egyes helyzetekben mi dönthetjük el, hogy éppen hogyan törjön borsót a lakók orra alá. Ez végülis kicsit talán játéknak is felfogható, de filmnek is. Attól függ, honnan nézzük. Le szeretném szögezni, hogy lehet, hogy kicsit emlékeztet rá, ez nem a Beetlejuice ír változata.
A figuránkat kb így képzelem el:


A másik, amit mondani szeretnék, hogy találtam egy egész aranyos módszert, amit bármelyik poénos vagy gyermeki hangvitelű filmhez fel lehet használni. Nem tom, mi a becsületes neve, valahol hallottam úgy hogy legoanimáció. Nem tom, hogy ez a megnevezés korrekt-e, de a lényeg, hogy a történet szereplői, helyszíne lego-ból vannak. Nekem tök tetszik, és szerintem mindenkinek van a félretett kiskori játékai között egy csomó lego.
Itt a videó, ami inspirált engem. Persze a videóban lévő történet nem éppen passzol a lego-hoz, ez inkább paródiának készült.

2 megjegyzés:

  1. Fú, nekem a legós ötlet nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. ÉLo! Igen nagyon jó ez a legós dolog. Végül is ugye ez tárgyanimáció, ami a legót használja bábnak is díszletnek is. Sok ilyet láttam már, nagyon jól használható, mert a legófigurák jól mozgathatóak. Örülnék ha valaki ezt választaná!

    A koboldos dolog jó ötlet. Gondolom lenne egy felvezető film ami bemutatná hogy ott lakik a házban ez a figura, aztán jönne a család és beköltözne, és innentől lenne interaktív. Gondolkozz el egy pár csínytevésen, hogy mik is történhetnének a lakókkal!
    A filmhez tehát szükség lenne egy házra, a lakókra és egy koboldra aki nyílván animált figura. Volt régebben egy mese Pumukli néven amiben hasonló volt a szitu. Keress rá a Youtube-on!
    Mondjuk a videó kombinálása animációval bonyolultabb ügy, de nem lehetetlen.
    Szóval az alapdolog megvan, ki kéne találni hogy hogyan működne ez a dolog. Pl.mit látunk amikor a kobolddal vagyunk. Látjuk őt is, vagy csak azt amit ő lát? Ez utóbbi mondjuk sok helyen megkönnyítené a dolgunkat, mert nem kéne az animációt videóval keverni, csak úgy kéne felvenni a dolgokat ahogyan egy 20 centi magas lény láthatja. Ez már önmagában is egy érdekes dolog tud lenni szerintem, hogy ilyen nézőpontból filmezni egy teret. Szóval kéne ezen még gondolkozni, hogy hogyan is működne ez az egész, de az alapötlet tetszik!

    VálaszTörlés