2009. november 19., csütörtök

Project - Dreamergirl

Sziasztok!

Na, nekem tegnap este támadt egy ötletem. Ihletadóm Don Hertzfeldt, aki ismeri már sejtheti is, hogy milyesfajtát gondoltam. :) Jó, nem ilyen brutális humorra, hanem egy finom változatára. ^^"
Itt egy videó, ami az ötletet adta:
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=31439

És akkor most, amit kitaláltam. Lenne egy hasonlóan, kicsit bugyutább figura, aki az irányításunk alatt tamagocsi szerűen élné az "életét", vagyis inkább tőlünk függően lehetne a mi szórakoztatásunkra "tönkretenni a napját". Animációilag is hasonló megoldásra gondoltam, de ha valakinek van ötlete ehhez betársulni, biztos jobbat is ki lehet fundálni. :)

U.i.: Bocsánat, Youtube nem akarja ezt (nálam legalábbis) normálisan behozni, és csak így tudtam kirakni.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez egy nagyon aranyos meló. Jó lenne valami hasonlót látni. Hogy képzeled az irányítást? Mi az alaphelyzet?
    Volt régen egy Menő manó c. olasz sorozat, esetleg keress rá ha nem ismered! Az is ilyesmi, csak még egyszerűbb képileg.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    De igen, ismerem a Menő manót. :)

    Hát eredetileg úgy gondoltam, hogy amíg a menüben lenne a néző, a karakter amíg várakozna a döntésre, unatkozásképpen vakarózna, leülne, vagy hasonlót csinálna. A kép tetején és alján a tamagocsihoz hasonló jelekkel lehetne kiválasztani amivel épp kedveskedni szeretnénk a szereplőcskének. Ám amikor megnyomná a néző az egyik lehetőséget, akkor még több jelenne meg, amivel kicsit részletesebben lehetne cselekedni, például az étel alatt a kínai gyorskaja, vagy egy tál spagetti, vagy hasonló. Zenénél/táncnál szintén. Igaz, így több lenne vele a meló, de a lényege annyi lenne, hogy minden egyes kisjáték végén valahogy pórul jár a karakter.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tetszik a dolog, tetszik. Ez végül is egy játék, és az interface amit leírtál az is jó hozzá. Sajnos az a dvd csináló program amit én választottam nektek nem tud videót rakni a menü hátterébe csak állóképet zenével, de végül is más programmal meg tudjuk oldani.
    Lehetne tényleg egy olyan szerkezete a dolognak, hogy a figura egy napját csináljuk végig, és ha megreggeliztettük, akor már nem jutunk vissza a legelső menübe hanem csak egy következőbe, ahová egyébként más uton is eljuthattunk volna ha pl. mást csinál reggeli helyett. Első felütésre elég sok elágazást látok, viszont valószínüleg nem kellenek hogy hosszúak legyenek az egyes animációk. Így érdekes maradhat a játék többszöri végigjátszás esetén is, mert mondjuk 10 féle képpen is el lehet tölteni azt a napot. Kérdés még hogy milyen technikájú az animációd, mennyire lesz nehéz, időigényes megcsinálni.

    Maga az ötlet tehát tök jó, az a kérdés még hogy milyen dolgok történnek benne, milyen a humora, tehát milyen az a világ amit te kitalálsz neki?

    VálaszTörlés